Nový král na trhu!
Novinka Gladiator X1000 G3 poskytuje větší výkon, pokročilejší technologie a tím i dovednosti. Úžasná kombinace ovládání a techniky pro každodenní práci či adrenalinové dobrodružství v terénu. Jezděte a pracujte s vědomím, že máte v rukou po všech stránkách technologickou špičku v oblasti ATV.
Zcela přepracovaný Gladiator X1000 G3 vychází z prověřené konstrukce svých předchůdců a rozvíjí dál koncepci vidlicového dvouválce, který se nově dostává o 20% vyšší výkon.
Shrnuto a podtrženo: Vylepšené jízdní vlastnosti, zcela nový design, revidovaný – silnější a lehčí rám, vyšší výkon, nižší hmotnost, větší pohodlí, jednodušší a přesnější ovládání.
Úplnou novinkou je třeba řízení motoru se třemi mapami.
SPORT: Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL: Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK: Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
A tři režimy nabízí nově také progresivní elektronický posilovač řízení.
MIN: Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID: Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX: Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
A to není vše. Změny na ergonomii zahrnují: Vylepšené ovládání plynu. Řazení přešlo na pravou stranu. Optimalizovaná brzdová soustava. Brzda předních kol je ovládána levou páčkou. Rozestup nohou je zúžený o 11 mm. Až o 80% menší vibrace působící na tělo. Lepší odvod tepla od nohou jezdce.
Na podvozku to jsou nové stavitelné tlumiče. Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi. Novinkou je přední stabilizátor.
Nájezdové úhly jsou nově vpředu / vzadu až 90° a o 17% se zmenšil poloměr otáčení.
Třešničkou na dortu je možnost připojení k telefonu přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
Technické údaje CFMOTO Gladiator X1000 G3:
Motor:
Typ motoru: 4taktní, 8ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 ccm
Startování: elektrickým startérem
Chlazení motoru: kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Plnění motoru: elektronické vstřikování BOSCH EFI
Zapalování: ECU BOSCH
Palivo: bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Systém pohonu:
Převodovka: automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední a zadní diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Náhon kol: kardanovými hřídeli
4x4 pohon: odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14
Zadní pneu: 27x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: kotoučové hydraulické
Brzda zadní: kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
Rozměry:
Délka: 2445 mm
Šířka: 1264 mm
Výška: 1450 mm
Rozvor: 1480 mm
Benzinová nádrž: 26 litrů
Odpružení:
Přední: nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní: nezávislé, seřiditelné odpružení / vlečná ramena, stabilizátor
Záruka:
5 let záruka na stroj a doživotní na rám